przygotowanie randki wybrane co to jest
Objawy Przygotowanie do randki przyczyny. Leczenie zlecenie przedsiębiorstwa Bayer Schering Pharma.

Czy przydatne?

Co znaczy Przygotowanie do randki - wybrane wyniki badania opinii społecznej

Definicja z ang. Preparation for dating - selected results of public opinion research, z niem. Vorbereitung für die Datierung - ausgewählte Ergebnisse der Meinungsforschung.

Co to znaczy: W kwietniu i maju 2010 roku Instytut Badawczy GFK, na zlecenie przedsiębiorstwa Bayer Schering Pharma, w 25 państwach świata przeprowadził badanie dotyczące zachowań seksualnych młodzieży i wiedzy na temat antykoncepcji.   Poniżej przedstawiamy skrótowy raport z zakresu przygotowania do randki:   Planowanie randki z nowym partnerem Większość respondentów uważa, iż oboje partnerzy są odpowiedzialni za zaplanowanie tego, co robić na randce z kimś nowopoznanym. Jednak młodzi mężczyźni czują się za to wyraźnie bardziej odpowiedzialni, niż młode kobiety. W szczególności młodzi mężczyźni z Rosji i Słowenii czują się odpowiedzialni za zaplanowanie randki z nową partnerką, w porównaniu do mężczyzn z innych państwoów europejskich. 27% Polaków uczestniczących w badaniu odpowiedziało, iż odpowiedzialność za zaplanowanie randki jest po stronie mężczyzn, a 65%, iż oboje partnerzy są odpowiedzialni, z kolei w razie Polek – 81% sądzi, iż oboje, a 11%, iż mężczyzna. Tylko 5% kobiet z Polski czuje się odpowiedzialnymi za zaplanowanie randki. Najważniejsze aspekty w przygotowaniach do randki, która może prowadzić do seksu Higiena osobista (72%) i antykoncepcja (45%) to dwa najważniejsze aspekty przygotowania do randki. Dla mężczyzn, na trzecim miejscu po wyżej wymienionych, znalazły się kapitał, a jeżeli chodzi o kobiety - wygląd zewnętrzny (fryzura, make up, ubranie). W Rosji i Norwegii, antykoncepcja jest wymieniana rzadziej jako główny aspekt, ważny w kontekście przygotowań do randki, niż w innych państwach europejskich. Porównując odpowiedzi młodych mężczyzn i kobiet we Francji, Polsce, Włoszech, Austrii i Słowenii, można zauważyć, iż kobiety zwracają większą uwagę na przygotowanie do antykoncepcji niż mężczyźni. Dla kobiet w Rosji aspekt seksownej bielizny (28%) jest mało mniej istotny niż antykoncepcja (35%).   Planowanie antykoncepcji na pierwszej randce z nowym partnerem Tymczasem we wszystkich regionach połowa mężczyzn uważa, iż to oni są odpowiedzialni za zaplanowanie antykoncepcji przed uprawianiem seksu na pierwszej randce, kobiety ( w szczególności w stanach zjednoczonych ameryki), zaznaczają, iż oboje partnerzy są za to odpowiedzialni. W Hiszpanii, Włoszech i Rosji jest największy odsetek mężczyzn, którzy czują się odpowiedzialni za przygotowanie antykoncepcji. Ponadto w takich państwach również najwięcej kobiet wskazało, iż to jest odpowiedzialność partnera. W Polsce 58% mężczyzn odpowiedziało, iż to oni są odpowiedzialni za zaplanowanie antykoncepcji, 3% mężczyzn wskazało na to, iż ta odpowiedzialność jest po stronie kobiety, a 36%, iż zarówno kobieta, jak i mężczyzna powinni zaplanować antykoncepcję. Polki z kolei w 63% odpowiedziały, iż oboje partnerzy ponoszą odpowiedzialność za zaplanowanie antykoncepcji, 25%, iż one same, a 10%, iż partner.   Zorganizowanie transportu na randkę i z randki z nowym partnerem Zarówno młodzi mężczyźni, jak i kobiety uważają, iż mężczyźni lub oboje partnerzy są odpowiedzialni za zorganizowanie transportu na randkę i z randki. ( w szczególności mężczyźni z Ameryki Łacińskiej i USA uważają to za swój wymóg. We wszystkich państwach Europy mężczyźni czują się bardziej niż kobiety odpowiedzialni za transport na randkę i z randki, dotyczy do ( w szczególności Włochów (60%), Rosjan (70%), Polaków (57%) i Słoweńców (54%).   Płacenie rachunków (na przykład za napoje/ obiad/ bilety i tak dalej) na randce z nowym partnerem Mężczyźni uważają, iż płacenie rachunków na randce z nową partnerką zdecydowanie należy do ich obowiązku, szczególnie w stanach zjednoczonych ameryki  i Ameryce Łacińskiej. Kobiety, przeciwnie, nie czują się za to odpowiedzialne, uważają, iż odpowiedzialność za rachunki leży po stronie obojga partnerów albo mężczyzny. Tymczasem w Hiszpanii, Włoszech, Szwecji, Francji i Turcji, większość respondentów uważa, iż obydwoje partnerów jest odpowiedzialnych za płacenie rachunków, w Rosji ten aspekt należy do mężczyzn, w opinii zarówno mężczyzn, jak i kobiet.   Wybór miejsca do uprawiania seksu na randce z nowym partnerem We wszystkich regionach, ( w szczególności w Europie i USA, większość respondentów uważa, iż wybór odpowiedniego miejsca do uprawiania seksu należy do obojga partnerów. Ponadto, we wszystkich regionach kobiety sądzą, iż wybór miejsca nie należy wyłącznie do nich. W Turcji największa liczba mężczyzn sądzi, iż znalezienie właściwego miejsca do uprawiania seksu jest zdecydowanie ich rolą. z kolei we wszystkich innych państwach europejskich to zadanie jest dzielone pomiędzy kobiety i mężczyzn. W Polsce kobiety i mężczyźni odpowiadali podobnie – oboje partnerzy powinni dokonać wyboru miejsca na seks (tego zdania jest 68% kobiet i 63% mężczyzn). Zrobienie „pierwszego kroku” Respondenci ze wszystkich obszarów twierdzą, iż zrobienie „pierwszego kroku” prowadzącego do seksu należy do obojga partnerów albo do mężczyzny. Jednak ani mężczyźni ani kobiety nie uważają, iż to kobiety są odpowiedzialne za zrobienie „pierwszego kroku”. Największy odsetek mężczyzn z Rosji i Słowenii uważa, iż to oni są odpowiedzialni za zrobienie „pierwszego kroku” w kierunku seksu.  W innych państwach europejskich, mężczyźni uważają, iż za „pierwszy krok” odpowiedzialność jest dzielona między mężczyzn i kobiety, w odróżnieniu do kobiet, które uważają, iż to partner powinien przejąć odpowiedzialność za ten aspekt. W Polsce 35% mężczyzn przyznaje, iż to do nich należy „pierwszy krok”, tego zdania są również kobiety – 52% odpowiedziało, iż ta sprawa jest po stronie ich partnera. 53% mężczyzn i 37% kobiet udzieliło odpowiedzi, iż oboje partnerzy powinni zrobić „pierwszy krok”.   Sposoby zapobiegania nieplanowanej ciąży uważane za skuteczne Prezerwatywa i pigułka antykoncepcyjna i pigułka „po” uważane są za najskuteczniejsze sposoby antykoncepcji. W większości państwoów europejskich, używanie prezerwatywy i zażywanie pigułki antykoncepcyjnej są najczęściej wymieniane jako skuteczne sposoby antykoncepcji. W Turcji i Rosji, stosunek przerywany jest również uważany za efektywną metodę poprzez ponad 50% respondentów, co więcej, ponad jedna trzecia respondentów tureckich, uważa iż kąpiel albo prysznic po stosunku jest również dobrym metodą zapobiegania nieplanowanej ciąży. W Polsce 90% respondentów wskazało prezerwatywy, a 88% - pigułki antykoncepcyjne. Polska należy do czołówki państwoów europejskich, w których w najwyższym stopniu dostępne są prezerwatywy, pigułka w Polsce jest mniej popularna w porównaniu z innymi państwami Europy. Seks bez antykoncepcji Ogółem 45% respondentów, którzy odbyli już stosunek płciowy i współżyli z nowym partnerem nie stosowało antykoncepcji (36% w Europie, 47% w okolicy Azji i Pacyfiku, w Ameryce Łacińskiej 56%, a USA 45%). W Polsce, Hiszpanii, Rosji, Norwegii, Słowenii ponad 40% respondentów, którzy są aktywni seksualnie, współżyło  z nowym partnerem bez użycia jakiejkolwiek sposoby antykoncepcyjnej. Przyczyny niestosowania antykoncepcji Głównym przyczyną niestosowania antykoncepcji to jest, iż młodzi ludzie nie mieli w danym momencie dostępu do antykoncepcji (36% ogółem, przy mniejszym udziale procentowym w Azji 20% w porównaniu z 33% w Europie i po 44% w Ameryce Łacińskiej i USA). Innymi powodami wymienionymi poprzez respondentów z kilku państwoów europejskich są preferencje partnera do niestosowania antykoncepcji, zapomnienie, przeświadczenie, iż nie ma ryzyka ciąży, bycie pod wpływem alkoholu. We wszystkich państwach europejskich, główną powodem niestosowania antykoncepcji jest brak dostępnej antykoncepcji w danym momencie. 29% respondentów z Norwegii zapomniało jej użyć, ponieważ było pod wpływem alkoholu, zaś 31% respondentów z Austrii, gdyż uważało, iż nie było ryzyka zajścia w ciążę. Najczęstsze przyczyny niestosowania antykoncepcji w Polsce to: brak dostępu (37%), zapomnienie, w tym wskutek bycia pod wpływem alkoholu (15 i 10%), Zaproponowanie kolejnej randki Przynajmniej połowa respondentów we wszystkich regionach uważa, iż obydwoje partnerzy mają wpływ na zaproponowanie następnego spotkania. Na drugim miejscu są mężczyźni (w opinii kobiet i mężczyzn). Prawie połowa mężczyzn w Rosji i Turcji, a również 40% w Polsce, uważa, iż to oni powinni zaproponować następną randkę. We Włoszech, Hiszpanii, Francji, Norwegii, odnotowuje się wysoki parametr wśród kobiet i mężczyzn, którzy uważają, iż oboje partnerzy są odpowiedzialni, w innych państwach europejskich kobiety uważają z kolei, iż to mężczyźni powinni przejąć inicjatywę. W Polsce zarówno większość mężczyzn, jak i kobiet uważa, iż zaproponowanie kolejnej randki to zadanie mężczyzny. Powyższe badanie zostało przeprowadzone między kwietniem i majem 2010 r. Łącznie objęło ono 5 253 młodych ludzi z 25 państwoów świata: Argentyny, Australii, Austrii, Brazylii, Chile, Chin, Kolumbii, Korei Południowej, Francji, Hiszpanii, Malezji, Meksyku, Norwegii, Peru, Polski, Rosji, Singapuru, Słowenii, Szwecji, Tajlandii, Turcji, USA, Wenezueli, Wielkiej Brytanii i Włoch. Wiadomości na temat przedsiębiorstwa Bayer Grupa Bayer jest jedną z globalnych przedsiębiorstw w branży ochrony zdrowia, żywienia i materiałów o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego. Przedsiębiorstwo Bayer HealthCare, należąca do koncernu Bayer AG, jest jednym z wiodących na świecie innowacyjnych firm w branży ochrony zdrowia i wytwórów leczniczych. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Leverkusen w Niemczech. Przedsiębiorstwo prowadzi działalność na skalę globalną w następujących obszarach: zdrowie zwierząt, produkty konsumenckie, leczenie cukrzycy i środki farmaceutyczne. Działalność farmaceutyczna przedsiębiorstwa jest realizowana pod marką Bayer Schering Pharma AG. Celem działalności przedsiębiorstwa Bayer HealthCare jest odkrywanie i wytwarzanie wytwórów, które przyczyniają się do poprawy stanu zdrowia ludzi i zwierząt na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na witrynie internetowej www.bayerhealthcare.com. Wiadomości na temat przedsiębiorstwa Bayer Schering Pharma Bayer Schering Pharma jest przedsiębiorstwem prowadzącą działalność na skalę globalną, jest czołowym producentem leków specjalistycznych. Działalność badawczą i gospodarczą prowadzi głównie w następujących dziedzinach: diagnostyka obrazowa, hematologia i kardiologia, onkologia, podstawowa opieka zdrowotna, dział leków specjalistycznych i dział wytwórów związanych ze zdrowiem kobiet. Bayer Schering Pharma oferuje produkty innowacyjne, a celem przedsiębiorstwa jest osiągnięcie czołowej pozycji na rynkach wytwórów specjalistycznych na świecie. Dzięki użyciu nowatorskich koncepcji Bayer Schering Pharma dąży do działania na rzecz postępu w medycynie i poprawy jakości życia. Więcej informacji znajduje się na witrynie internetowej www.bayerscheringpharma.de. Stwierdzenia prognostyczne Niniejsza wiadomość prasowa może zawierać stwierdzenia prognostyczne, oparte na aktualnych założeniach i prognozach kierownictwa przedsiębiorstwa Bayer Group albo kierownictwa poszczególnych podgrup. Różne znane i nieznane zagrożenia, wątpliwości i inne czynniki mogą doprowadzić do znacznych różnic między faktycznymi przyszłymi wynikami, sytuacją finansową, rozwojem i osiągnięciami przedsiębiorstwa a szacunkami podanymi w tej publikacji. Do czynnikó w takich należą również czynniki omówione w sprawozdaniach publicznych przedsiębiorstwa Bayer dostępnych na witrynie internetowej pod adresem www.bayer.com. Przedsiębiorstwo nie ponosi odpowiedzialności za aktualizację wspomnianych stwierdzeń prognostycznych ani za dostosowywanie ich do przyszłych zdarzeń.

Czym jest Przygotowanie do randki znaczenie w słowniku Leczenie i skutki P .