chirurgia plastyczna polsce co to jest
Objawy plastyczna w Polsce przyczyny. Leczenie Plastycznej IQ Medica wynika, iż coraz więcej Polek.

Czy przydatne?

Co znaczy Chirurgia plastyczna w Polsce przestaje być tematem tabu

Definicja z ang. Plastic surgery in Poland is no longer a taboo subject, z niem. Plastische Chirurgie in Polen ist nicht länger ein Tabuthema.

Co to znaczy: Z badań przeprowadzonych poprzez Centrum Chirurgii Plastycznej IQ Medica wynika, iż coraz więcej Polek korzysta z usług medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej. Chcemy być piękne niekoniecznie dla samego piękna, lecz również dla poprawienia sobie samopoczucia. Operacje plastyczne przestają być tematem tabu – szczególnie wśród kobiet niezależnych, pewnych siebie i odnoszących sukcesy. We wrześniu 2010 roku IQ Medica przeprowadziła badania dotyczące segmentacji rynku i motywacji kobiet w dziedzinie korzystania z usług chirurgii plastycznej. To pierwsze tego typu badania w Polsce, które miały charakter pogłębionych wywiadów indywidualnych i badań ilościowych. Do udziału zaproszono kobiety i mężczyzn zainteresowanych tego rodzaju usługami i klientów już po zabiegach inwazyjnych. Z badań wynika, iż większość (60%) Polek decydujących się na operację plastyczną to kobiety o silnej osobowości, niezależne i pewne siebie. Cechuje je styl, klasa, kobiecość i zmysłowość. Zabiegowi poddają się, ponieważ chcą zrobić coś dla siebie, a nie dla innych. To je uszczęśliwia i wpływa na poprawę stanu ducha. Kobiety stanowią 90% klientów klinik chirurgii plastycznej w Polsce. Aczkolwiek wśród mężczyzn panuje na ogół przekonanie, iż takie usługi ich nie interesują – już co 10 z nich przejawia zainteresowanie na przykład zabiegiem liposukcji (odsysanie tłuszczu). Najczęściej wykonanywanymi zabiegami inwazyjnymi w Polsce są: powiększanie piersi, plastyka piersi, korekty nosa, uszu i odsysanie tłuszczu. Dlaczego te badania? Gdyż rynek chirurgii plastycznej w Polsce wymaga profesjonalizacji. Najwyższy okres na to, by to poznać dokładniej oczekiwania i preferencje naszych Klientów. To ich satysfakcja, a później rekomendacja staje się podstawą tego biznesu – uzasadnia Marcin Gieracz z IQ Medica. Jako pierwsi w branży zdecydowaliśmy się zlecenie badań rynkowych, bo mamy nadzieję stać się w najwyższym stopniu polecaną kliniką w Polsce – dodaje Gieracz. Więcej informacji udziela: Joanna Kółkowska, Partner&PR Director Kolko Communications web: www.kolko.com.pl mail: joanna.kolkowska@kolko.com.pl mobile: +48 668 370 071 Zobacz więcej: klinika chirurgii plastycznej

Czym jest plastyczna w Polsce znaczenie w słowniku Leczenie i skutki C .

  • Dodano:
  • Autor: